Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 19:54 - switch
Автор: agnostic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1882 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2007 20:33


Как си мишок? Не ми казвай знам - жалък си ахахаха. От известно време те наблюдавам щото си ми хипер смешен, токова смешен че от смях не можех дори да ти се подиграя. Сега имам мускулна треска на корема от това, но пък имам и време да те изгавря :)
И как е, гледаш ли тъпо в монитора? Жената кво прай? Хахахахах ХАХААХХАХА, това последното  ахахаха, сори батка ама не се сдържах хихи...   Що не си си мил колата? Само по клатещата се глава вътре разбрах, че тва си ти и тва е твоята кола! Ама как се беше опулил само на хората пресичащи кръстовището....   Ако имах бинокъл сигурно щях да видя мъничката сълза в очите ти, когато проследи онези дето се бяха хванали за ръка... И вземи се обръсни, на нищо не приличаш. Бива ли така - то аз съм смел ама теб кат видя и ме обзема чувство да бягам. То няма що да бягам де, как ше ме хванеш? Не си тичал от цяла вечност...атрофиляк. Зомби си на работа, два пъти по-зомби си сам у вас. Кат кукувица... даже съм убеден, че си кукаш. Кукаш ли а копеле? Хахахах.  Ама за едно ще те похваля - явно се храниш по-малко та шкембето дет го беше направил изчезнало. Браво велик си, баси постижението! На работа виждам те тъпееш, лошо няма нали пак ти вдигнаха заплатата. Бе то цялата ви фирма сте така, ама кой както го измисли....
Все си мисля да те питам, сега е удобно - що се правиш на светица, бараш меча всеки ден а го даваш хладен и с претенции. А? Хахахаха "е хайде, на всеки се случва" а? На теб обаче ше ти стане навик. Щото си дебела глава, не за друго. И вземи си признай най-накрая, иначе ще ти напечатам снимката с надпис "удари ме" и ще я разлепя из квартала...   А може и да е "наеби ме" ама айде, не те мразя толкова... Пък и не искам да пребиеш някой заблуден педал.
Кефиш ме и ще ти предложа сделка. Ето каква:  Ти ще си измиеш колата, ще се държиш свежо, ще се обличаш добре и ще говориш истината. И ще искаш своето. В замяна на това аз ти обещавам да не ти говоря повече така. Даже ти обещавам изобщо да не ти говоря. Все пак - ние сме един и същ човек, трябва да си имаме вярата и уважението.

П.П.
И моля те спри да харчиш парите ни за глупости, както вчера на стрелбището! Пистолета наистина беше много хубав, ама да изхарчиш една пенсия само за патрони за 10 минути кеф е тъпо. Поне да не беше стрелял толкова бързо....  На Мръсния Хари ли се правиш?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shikozna - :-) Гововиш за себе си, а:-) На ...
22.12.2007 18:05
:-)
Гововиш за себе си,а:-)
На себе си!
И аз го правя!
...........................................
ВеСеЛи ПрАзНиЦи!
цитирай
2. jvess - :)
22.12.2007 21:55
... много ма кефиш, пич...
(sorry, това не съм аз, ххихих)
аз съм де, ама.. н. зн...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: agnostic
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50564
Постинги: 12
Коментари: 81
Гласове: 108
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930