Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2007 13:18 - Вярваш ли ,че всеки човек си има половинка някъде по света?
Автор: agnostic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5976 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2007 14:08


Събудих се тази сутрин, сетих се обещах постинг :)
Направих си силно кафе, отворих вратата на терасата и застанах на нея за да изпуша една цигара с кафето.....   И се замислих "вярвам ли го това, за половинката"...   И си мисля и си зяпам, виждам как от отсрещния блок едно момиче още по нощница пие кафе, пуши цигара и ме гледа мен.  Сещате се какво ми мина през главата първо нали?  Ето, ето я моята половинка. Някак си изведнъж толкова близка ми се стори, изпушихме по цигара заедно :)
Защо да си мисля, че некъде далеч на другия край на земята има някоя жена, която ми е perfect match? Познавам ли се толкова добре, че да знам какво точно и до най-малка подробност искам? Не не мисля. И определено не вярвам, че съществува само една единствена, която да ми е 100% за мен. Както всички аз също се променям, това което съм искал вчера не е това, което ще искам утре. Не е това, от което ще имам нужда. Но даже и да има една единствена на земята това, че аз се променям е прекрасно.
Днес единствената е в Париж, след седмица единствената ще е в ЮАР, след месец ще е във София или Варна, може би дори ще спрем броня до броня на някое кръстовище. Аз на път за работа, тя на път занякъде. 
Как ще я позная ли?  Ами няма как.....  Оставяш на сътбата да реши кога и с кого да те срещне, но има едно нещо което можеш да направиш за да я улесниш - да не се криеш. Да се разкриеш, да се покажеш, да разцъфтиш (тва малко гейско прозвуча) - да знаеш, че поне си направил всичко възможно от твоя страна...      Иначе времето минава и започваш да съжаляваш...    Съжаляваш за хубавото момиче, което те погледна няколко пъти онази вечер, в онзи клуб.... искаше да се запознаеш с нея, но никога не го направи :)...



Тагове:   човек,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shikozna - звучи даже оптимистично! &qu...
16.12.2007 13:37
звучи даже оптимистично!
"Утрото е по-мъдро от вечерта":-)
Допадна ми!
А съдбата си прави харакири с нас!:-)
цитирай
2. agnostic - питам се
16.12.2007 13:38
Момичето, с което си пушихме цигара сутринта... Дали и е минало същото през мислите, както на мен?
цитирай
3. shikozna - Ти ще кажеш! Аз не мога да знам:...
16.12.2007 13:47
Ти ще кажеш!
Аз не мога да знам:-)
Все пак е стояла срещу теб,не- срещу моя балкон:-)
цитирай
4. jvess - ...
16.12.2007 13:49
Едва ли е на същата вълна, но пък... знае ли човек?! Не трябва да спираш... да мечтаеш - в това е магията на живота!
цитирай
5. innersmile - със сигурност си е помислила поне ...
16.12.2007 15:06
със сигурност си е помислила поне малко от това,което и ти;)for sure!
и дано намериш Половинката....
цитирай
6. agnostic - просто ще се случи
16.12.2007 15:22
когато търсиш нещо се разочароваш ако не го намериш. Обещал си си до месец, после стават до 2 ,месеца.. После се депресираш. Аз няма да живея така, не и занапред. Но както се каза в един филм....

"Marla... the little scratch on the roof of your mouth that would heal if only you could stop tonguing it, but you can't. "
цитирай
7. shikozna - Няма да си обещаваш, agnostic. Не го ...
16.12.2007 15:40
Няма да си обещаваш,agnostic.Не го търси.Сам казваш"просто ще се случи"."Търпение" му е майката.
но и тази дума"търпение"-много ми е допротивяла напоседък.Защото се питам " до кога?":-)Обаче-отговор-не получавам!
цитирай
8. agnostic - Шикозна
16.12.2007 16:00
Сега гледам любимия си филм, единствения филм който мога да гледам повече от 2 пъти. Fight Club :)
цитирай
9. shikozna - Have fun! Радвам се, че си пора...
16.12.2007 16:21
Have fun!
Радвам се,че си поразгледал писанията ми!:-)
цитирай
10. agnostic - @shikozna
16.12.2007 16:51
Не съм прочел много от тях. Не мога наведнъж, сякаш уча за изпит...
цитирай
11. shikozna - Колкото можеш и ако искаш:-)Може ли ...
16.12.2007 17:16
Колкото можеш и ако искаш:-)Може ли само да ти препоръчам"Избери една от двете":-)И "Дъждовно вдъхновение"-защото то е вързано с "Желана клетка".Разликата е ,че едното е началото,а второто-е края!
цитирай
12. анонимен - :) поздрави за новата снимка
16.12.2007 19:50
така се прави- продължаваш напред!
;)
цитирай
13. agnostic - @анонимен
16.12.2007 20:07
Хехе мерси, то май много снимки не ми останаха. Трите гигабайта фото-минало ми ги взеха, не че не мога да си ги поискам..... Май просто не ми трябват....
цитирай
14. анонимен - така де:)
16.12.2007 20:43
не мисли за раздялата като за загуба, по-скоро си е чиста печалба! имаш възможност да бъдеш себе си, да срещнеш някой, който да те цени и да не те залъгва
а такива жени има, определено :)
цитирай
15. agnostic - Има
16.12.2007 20:53
Ама се сещам и за една причина:

Когато те видят обвързан те искат повече - щото поради това, че си обвързан "явно ценен си".

Сега е повече сякаш си "самотен чикиджия - е хайде, на всеки се случва ахахаха". Глътваш един трибестан и си голям, доволен мъж ахахха..... Говоря така, сякаш тя беше атрибут, нещо което да ме украсява...... И наистина беше така. Чувствам се грозен без нея..... Пиян съм в момента, иначе не се чувствам така май....
цитирай
16. анонимен - не го мисли в такива крайности
16.12.2007 21:17
с нея/ без нея- ти пак дишаш, ходиш, говориш, работиш, дори се смееш!
е, хайде направи извода сам за себе си ;)
цитирай
17. agnostic - А злобата?
16.12.2007 21:21
Не съм светец, макар да съм мил...
Много злоба и яд останаха. Някак си повечето други не са ти интресни. Бе сещаш се.....
Няколко бири оправят положението временно. Като се замисля проблема почти не е мой - след като знам, че новия материално не е по-добре от мен (е хайде, мъже сме и парите винаги са част от формулата)...... Да му мислят. Бих ги целунал за лека нощ даже
цитирай
18. shikozna - Не се принизявай, говорейки така!
16.12.2007 22:53
Не се принизявай ,говорейки така!
цитирай
19. agnostic - Наистина бих
16.12.2007 23:03
бих ги целунал....
нея с устни по шибан навик
Него с нежен юмрк - заради принципа.
Но няма да го направя. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: agnostic
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50519
Постинги: 12
Коментари: 81
Гласове: 108
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930